הלהיט החדש אימון סימולטור EMS

ספורט – הלהיט החדש בתקופת הקורונה

במציאות הקורונה החדשה שאנו מתמודדים איתה כבר שנה אנו מוצאים את עצמנו מבלים שעות רבות בסביבת הבית, נאלצים למצוא לנו עיסוקים חדשים ופעילויות נוספות כדי להעביר את שעות הפנאי. רבים האנשים אשר פונים לכל תחומי הספורט למיניהם, כיוון שפעילות ספורטיבית היא מה שמוציא אותם מהשגרה, מסב להם סיבה לקום למחרת בבוקר, מוציא אותם מהשגרה ומכניס לשגרת חייהם אנרגיות ושמחת חיים. האומנם, למרות שרבים פונים לתחומי הספורט השונים, העובדה שחדרי הכושר נסגרו גורמת להם להרגיש שאינם מוצאים את הדרך לעשות ספורט בדרך שהם נהנים ממנה ומרגישים שמבחינה גופנית ופיזית הצליחו להשיג ולהרוויח משהו מהאימון, לכן בכתבה הבאה נציג לכם אימונים נוספים אשר תוכלו לעשות, וכן דרכים אחרות להנות מהאימון ולהפיק ממנו את המירב.

חשוב להחליט מראש

כדי להישאר ממוקדים, החליטו בכל יום מחדש באלו חלקים של הגוף תרצו להתמקד באימון. אלו יכולות להיות הרגליים, זו יכולה להיות הבטן ולעבוד על שריריה, שרירי הידיים ובאמת כל חלק בגוף שתבחרו. החשוב הוא שתגיעו לאימון כאשר אתם החלטיים ויודעים לחלוטין על מה אתם רוצים לעבוד וכמה זמן האימון שלכם הולך להיות – הארגון יכול לעשות לכם סדר בראש. לאימון שכזה, עוד לפני שאתם בוחרים על אלו חלקים אתם רוצים לעבוד בו, רצוי שתגיעו מוכנים מבחינת אביזרי אימון נוספים שתביאו איתכם, כאלו שלא צריך בהכרח את חדרי הכושר כדי להשיג ועשויים לשפר לכם את חווית האימון כולה ולהפוך אותו בבת אחת למקצועי ואיכותי יותר. אימון בו תרגישו שבאמת עבדתם קשה והזעתם. אביזר מקצועי ותומך לאימון שלכם תוכלו למצוא ב-“גאדג’ט דיגיטל“, אשר מציע לכם מכשיר סימולטור לאימון וחיטוב השרירים (דגם EMS) לעיצוב הגוף. מכשיר זה עובד בצורה כזו בה הוא מהווה ממש חדר כושר נייד שהולך איתך לכל מקום, ובעצם מתאים גם לזרוע שלך, גם למותן ואפילו לשרירי הרגליים. המוצר מגיע ללא סוללות כך שאפשר להשתמש בו תמיד מבלי לחשוש שיתקלקל או יישחק ובעל לא פחות משישה מצבים שעשויים באמת לשפר לכם את חווית המשתמש ואת האימון שלכם לאימון בלתי נשכח. אפשרות השליטה שלו היא אלחוטית כך שלמעשה ניתן לקיים את האימון שלכם בכל מקום בעודכם משתמשים במוצר שכפי שמו – זז איתכם לכל מקום אפשרי.

הלהיבו את עצמכם באמצעות שינויים

כשזה מגיע לאימון כושר, שימו לב שאתם יוצרים לעצמכם שינוי וגיוון שעשויים להיות קריטיים. כלומר, אם תקיימו בכל יום מחדש את אותם האימונים, ותתאמנו עם אותם התרגילים, אוטומטית תכניסו את עצמכם לתוך זמן קצר לשגרה משעממת שאין בה כל חידוש, היא לא מסבה לכם אושר וסיפוק (שזה החשוב ביותר כשמדובר בניצול שעות הפנאי שלכם ובפעילות ספורטיבית ותוצאותיה) ואינה משהו שמשחרר אתכם וגורם לכם לציפייה. לכן – שימו לב שאתם מרעננים את סביבת האימון שלכם וגם את אופי האימון. אם יום אחד הלכתם לרוץ בפארק, ביום שלמחרת קיימו את האימון שלכם בפארק הקרוב לביתכם במקום והשתמשו במתקני הכושר שהוא מציע ובמכשיר הסימולטור שלכם. קחו את הכלב שלכם לריצה ביחד איתכם וכך תרגישו שאתם לא בודדים. קבעו לשחק כדורסל עם חברים במגרש הקרוב לביתכם וכך תשיגו שתי ציפורים במכה אחת – גם תבלו עם חברים ותצאו מחוץ לבית לאוויר הפתוח, וגם תראו חברים (או שאלו בעצם שלוש ציפורים במכה?) אך חשוב שתבינו כי הגיוון והרענון חשובים כדי להרים לכם את המצב רוח וליצור עבורכם שגרה מספקת.