שאלות נפוצות

אנחנו יודעים שיש לך שאלות. לכן קיבצנו את הנפוצות ביותר מביניהן והשבנו בצורה מפורטת.

הזמנה באמצעות משלוח לבית

.תמיד תוכל וליצור אתנו קשר על מנת לדעת באיזה סטטוס ההזמנה שלך. בחלק מן המקרים תלוי בסוג הזמנה תקבל לינק שבוא תוכל לעקוב אחרי סטטוס המשלוח.

משלוח באתר דיגיטל גאדג’ט מתבצע בשני דרכים. חלק מהמוצרים באתרים מסופקים על ידי דיגיטל גאדג’ט ממחסנים בישראל באמצעות חברת שליחויות מקצועית HFD וחלק מסופק על ידי ספקים צד ג על מנת שנוכל לתת מחירים נוחם ככל האפשר ללקוחותינו וליצור תחרות בשוק הצרכני.

עלות דמי המשלוח ברכישת מוצר הינה בחינם.

זמן הספקת המוצר הינו בין 4 -15 ימי עסקים, (אלה אם נכתב אחרת בדף המוצר) שימו לב במקרים מסוימים בחלק מן המוצרים זמן ההספקה הינו עד 3-4 ימי עסקים (מוצרים המסופקים מהארץ על ידי חברת HFD הערה: בכל דף מוצר בתיאור מצויין אם מדובר במוצר המסופק על יד ספק צד ג או על ידי חברת השילוח בישראל) במקרה שכזה ישנה הערה אודות זמן ההספקה בדף התיאור של אותו  המוצר.

ברכישה של כל המוצרים באתרנו המשלוח הוא בחינם עד בית הלקוח או סניף הדואר/נקודת איסוף.

כאשר המוצר נשלח אל הלקוח, הלקוח מקבל מספר מעקב לתיבת האימייל (לאחר שיוצא למשלוח) לנוחיות הלקוח ובכך ניתן לעקוב אחר מצב שילוח החבילה

ניתן ליצור קשר איתנו בעמודת “צור קשר” נא מלאו את הפרטים האישיים ואנחנו נחזור אליכם.

או

באמצעות הוואצפ

או 

[email protected]

באפשרותכם להתקשר אלינו במספר המופיעה בתפריט העליון.

אחריות

תוקף האחריות הינו ל – 12 חודשים.

כאשר אתר רוכשים באתרנו נשלחת אליכם חשבונית עם תאריך רכישת המוצר וביצוע העסקה.

תאריך זה וחשבונית המקור מהווים מסמך הוכחה  למועד ולביצוע הרכישה  בדיגיטל גאדג’ט.

מסמך האחריות הוא מסמך החשבונית ולכן חובה לשמור עליה כסמך הוכחה לרכישה. כמו כן תום תקופת האחריות 12 חודשים מהתאריך הרכישה הנקוב בחשבונית.

דיגיטל גאדג’ט לא תשא במישורין או בעקיפין באחריות כלשהי למוצרים  אשר נגרם להם נזק על ידי הלקוח במזיד או בשוגג. 

החזר כספי

אם מכל סיבה שהיא אינך שלמה עם שליחת הבקשה להחלפה/החזרה תעשה לא יאוחר מ 30 ימים מיום קבלת החבילה,  בכל נושא אחר יש ליצור קשר דרך ה”צור קשר” באתר, יש לציין את מספר ההזמנה ולפרט את הבקשה ואנו נדאג להחזיר תשובה מסודרת תוך 48 שעות.

תשלום

כן, אין שום בעיה לבצע רכישה באמצעות חשבון PAYPAL באתר.

המערכת שלנו אוטומטית, ברגע שביצעת רכישה אנחנו יודעים על כך. לכן בסיום הרכישה תקבל באופן אוטומטי חשבונית לתיבת הדא”ל שלך.

צור קשר

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך. בין אם זו בעיית תמיכה, שאלה לגבי מוצר שלנו, או כל שאלה אחרת, אנחנו כאן כדי להשיב לבקשתך.